Ako Ma Alza.sk Dojala Skoro k Slzám!(horror story)

Mám rád Alzu. Je mi sympatická. Avšak včera som bol skutočne najedovaný. Tu zistíte, prečo.

V prvom rade chcem povedať, že Alza mi vyhovuje prehľadnosťou svojich stránok, showroomom, umiestnením pobočiek, službami a dravosťou. Skúsenosť, ktorú som mal pokladám skôr za rad nešťastných udalostí ako za chybu Alzy ako takej. Čo sa teda stalo?

Keď Alza chce robiť ‘Upsell’…

Objednal som si v predpredaji nový mobil, na ktorý som dlho čakal a dlho si šetril – Galaxy S9+. Najmä kvôli moje túžbe po dobrom foťáku, ktorý budem mať väčšinu času pri sebe a ostatným možnostiam, ktoré tento smartfón ponúka – najlepší mobilný display, najrýchlejší Android telefón vôbec (omnoho rýchlejsí ako iPhone X a omnoho lacnejší) a pod.

V piatok, keď mi telefón prišiel na vyzdvihnutie na centrálu, mi volala pani z Alzy a veľmi mi túžila telefón poistiť za výhodnú cenu 114 EUR na rok proti krádeži a poškodeniu. Len 114 EUR, veď to je ako zadarmo! Viac krát som sa jej poďakoval a odmietol som.

Vyjadril som svoj úmysel kúpiť si v ten deň obal a ochranné sklo na display. Pani sa ponúkla pomôcť mi tým, že mi to vloží do košíka a tak sme sa obaja kukali na stránku Alza.sk a hľadali to, čo som už mal dávno vybraté a pripravené na kúpu a pani klikala tlačítko vložiť do košíka… Áno, ako v škôlke. Trvalo to asi o 10 minút viac, ako by som si to vložil sám.

Pridaná hodnota tkvela v tom, že pani ma presvedčila, aby som si spolu so sklom kúpil aj jeho nalepenie len za 6,2 EUR. Ja že ďakujem, naposledy, keď som si kúpil službu lepenia skla, sklo som nakoniec vyhodil a kúpil som si ďalšie a nalepil si ho sám, pretože to lepenie firmou dopadlo katastrofálne.

Pani ma ubezpečila, že majú špeciálne laboratórium a chémiu a bude to dokonalé. Tak ja že OK, voláme spolu už 20 minút, nech aspoň niečo predá a ja budem mať o niečo ľahší život za 6,2 EUR.

Takže pani objednala obal, lepenie skla… Avšak samotné sklo, o ktorom sme sa 10 minúť bavili, objednať zabudla. Čiže druhý deň, v sobotu, som tam volal a musel som si ho doobjednať sám.

To bolo OK, však život je ťažký a toto nie sú zrovna situácie, ktoré by ma vedeli dostať do úzkych. Aj ja som len človek a mýlim sa, ak vôbec niečo vo svojej lenivosti robím. No skutočné dojatie prišlo na Centrálne Alzy.

Telefón som si zaplatil a strávil som 15 minút pri platení 3 objednávok (telefón, obal + aplikácia skla, samotné sklo) v súbežnom vysvetľovaní, že naozaj nemám 114 EUR ročne na poistenie telefónu.

Telefón som si šiel vyzdvihnúť na výdaj, kde ma čakal ďalší zaškolený pracovník a 10 minút ma presviedčal na poistenie za 114 EUR ročne a že ak ho nebudem mať, prvé, čo sa mi stane je, že mi ho ukradnú a prinajlepšom ho rozbijem cestou domov. Áno, preháňam. Ale nie je to ďaleko od pravdy.

Takže po hodine v Alze som mal svoj Galaxy S9+ a šiel som hore, aby mi nalepili sklo v špeciálnom laboratóriu s chémiou. Vybral som si lístok, následne prišiel pán k pultu, rozbalil mi telefón, potom sa spýtal, či mohol 😀 A ja že… “tak čo už?” 😀

Potom rozbalil sklo, vyčistil tam na pultíku display handričkou priloženou k sklu a nalepil sklo. Žiadne laboratórium ani špeciálna chémia sa nekonali. Telefón mi dal ro ruky, keď tu zrazu ši všimnem, že sklo pri aplikácii prasklo! 

Takže sklo sa reklamuje, čakám na nové, do Alzy musím ísť ešte raz  a využiť služby ich laboratória na pulte vedľa POS terminálu so špeciálnou chémiou v handričke k sklu.  Strávil som vyše hodiny telefonátov a odolávaniu poistenia za 114 EUR ročne + strávim ďalší hodinu cesty a 30 minút v Alze, keď tam pôjdem po nové sklo dnes alebo zajtra. Navyše, som dnes bez nového telefónu, nakoľko bez skla ho používať nechcem.

Ale doma ma čakalo prekvapenie navyše!

Zistil som, že moje odmietanie poistenia nemalo želaný efekt, nakoľko toto ma čakalo v mailovej schránke:

Untitled

Proste hodinu som na telefóne a na predajni odolával tejto skvelej ponuke a jasne som ju dookola zamietal! A oni mi ju s mojím nesúhlasom vložili a musím si ju ísť teraz ešte zrušiť??? To čo je?

Mám nádej, že ide len o nedorozumenie. Lebo táto skúsenosť – od zbabranej objednávky, cez zbabranie lepenia skla po poistenie proti mojej vôli – je najhoršou skúsenosťou s týmto obchodom ever. Normálne som sa nasral opäť, jak to píšem 😀

See ya’

Reklamy

3 thoughts on “Ako Ma Alza.sk Dojala Skoro k Slzám!(horror story)

  1. Vidiš mal si si kúpiť z číny ako ja, len by si čakal kým príde a potom na to aby ti ho po dvoch týždnoch colníci vydali 😀

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google+ photo

Na komentovanie používate váš Google+ účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s