Takto som sa stal ako Bill Gates. A môžete aj vy!

V máji mi na istres.sk vyšiel článok (link TU). A nie hociaký. Niektorí tvrdia, že môj nalepší. Fuuu, muselo to byť ťažké vybrať jeden najlepší z toľkých klenotov 😀

V tom článku píšem o jednom návyku, ktorým som si pomohol k omnoho plnšiemu, radostnejšiemu a šťastnejšiemu životu s oveľa menej stresom a úzkosťami. A nie, nejde o mindfulness a cvičenie

Čítanie kníh – ak už cvičíte a meditujete, začnite aj toto!

V článku popisujem ako sa vysporiadať s väčšinou problémov začínajúcich čitateľov a ako ich prekonať. Plus nejaké tie benefity, ktoré získate a môžem dosvedčiť, že to funguje! Na základe čoho?

Do roku 2016 som prečítal tak do 5 kníh ročne. Od mája 2016 do teraz (jún 2017) som dal už 62 kníh. To je viac ako 1 kniha týždenne. A môj život? Nikdy som nebol šťastnejší 🙂

A čo s tým má Bill Gates?

Veď toto – to je vysvetlené v tom článku predsa. Toto je len teaser článok 😀

Ale dosť už, treba si to proste prečítať. Okrem toho, že tým zabijete asi 5 minúť života, vám to zmení život. Od základov. Nekecám. Proste môj typický článok – ktorý vám život nezmenil? Ok… tak ktorým ste nezabili čas? 😀 A tu je link na ten článok ešte raz:

Radi čítate články na internete? Skúste radšej toto! (seriál Návyky #5)

Krásny deň bez stresu vám prajem a pekne čítajte. Ak nechcete, aspoň cvičte. A investujte do vzťahov a nezanedbávajte ten so sebou a s Bohom.

Leave a Reply

