30-ka na krku. Čomu sa poteším? :)

Viem, že väčšina mojich blízkych ľudí si láme hlavu nad tým, čím ma obdarovať na tieto moje okrúhliny. Veď predsa – polku mám už za sebou a ten zvyšný krátky čas, čo tu ešte pobudnem s vami, by ste mi chceli nejako spríjemniť. No a nič nespraví menšiu radosť človeku ako práve nevhodný darček človeku 😀 Preto som sa rozhodol, uľahčiť vám to. Keďže som znamý ako pôžitkár, potešiť ma môžete nasledovne…

Dobré vínko!

Nie je tajomnstvom, že holdujem pijatike. Najmä odkedy som kúpil byt. Nebolo veľa dní, kedy som nevypil aspoň trochu nejakého moku. Či poteším sa určite:

  • dobré biele suché vínko – bohatá chuť, nie kyslé, aromatické… No takéto bývajú od 5 EUR vyššie. No dá sa nájsť aj lacnejšie.
  • sladké alebo polosladké dezertné – môže byť aj drahší Tokaj alebo Pálava, no poteším sa aj lacnému Furmintu z Lidla za 2.99 v akcii 😀

Pražená zrnková káva

Dostal som na narodky kávovar, čiže poteším sa káve. Nemletej, namelie ju kávovar. Som v týchto veciach nováčik a chcel by som vždy vyskúšať novú kávu. Momentálne mám doma Bellarom z Lidla z akcie, čo bola cez víkend. Čiže rád zvýšim level, hoci aj táto mi chutí 😉

E-kniha

Viete, že posledných 11 mesiacov tak viac čítam… Takmer 10x viac 😀 A správna kniha ma vždy poteší. Neodporúčam kupovať mi akúkoľvek knihu, iba takú, ktorú chcem. Som dosť vyberavý a život je krátky na to, aby som čítal slabšie kúsky. V zásade čítam e-knihy a uprednostňujem anglický jazyk pre vecnú literatúru a slovenský jazyk pre prózu.

  • Tu je môj Amazon wishlist. Knihy z tohto zoznamu chcem a ešte nemám.
  • Prípadne môžete nájsť slovenské verzie na martinus.sk, ale slovensky skôr prózu.

Aj Amazon aj Martinus umožňujú kúpiť e-book ako darček veľmi jednoducho.

Takže tak 🙂  Teším sa, normálne verím, že niekto by mi mohol niečo z tohot aj darovať. Reálne 1 vínko som už dostal 🙂

Leave a Reply

