O tomto blogu a jeho autorovi

O čom je tento blog?

Rok 2013 bol pre mňa transformačný. Prešiel som si neľahkým obdobím, v ktorom som potreboval začať rozmýšľať a správať sa k sebe iným spôsobom. V tomto blogu chcem písať o najmä tých spôsoboch a nástrojoch, ktoré

  • mi najvýraznejšie pomohli prekonať toto ťažké obdobie
  • mi pomáhajú v súčasnosti spracovávať ťažké emócie, situácie, stres, úzkosť a ponuré nálady
  • mi pomáhajú byť produktívny a bez zbytočného stresu, teda so zachovaním čistej hlavy
  • a zároveň je o nich v Slovenskom jazyku pre širšiu verejnosť dostupných žalostný nedostatok informácií

Svoje prvé blogy som sa rozhodol venovať témam:

Mindfulness – pozornosť, všímavosť, plné prežívanie alebo umenie žiť život v prítomnosti. A zároveň jedna z najúčinnejších techník a nástrojov na manažment stresu, ťažkých emócií a situácií, ktorá je zároveň vedecká a plne v súlade s kresťanskou tradíciou (ak to je pre niekoho dôležité).

Efektívny život – princípy, návyky, produktivita, zdravý životný štýl a také 🙂

Kedže svoju inšpiráciu, radosť, pokoj a životnú cestu hľadám v osobe Ježiša Krista, jeho živote a učení (som praktizujuci katolik), pokúsim sa v niektorých príspevkoch nájsť spojitosť medzi modernými spôsobmi a biblickými princípmi.

O mne

IMG_6046

Som inak úplne normálny mladý muž. Vyštudoval som marketing manažment na Fakulte Manažmentu UK v Bratislave, v ktorej momentálne aj žijem. Pracoval som rok v Tatra banke ako IT Project manager Junior a full-time 4 roky ako IT asset manager. Neskôr takmer rok v LEAFe a potom takmer rok v Adecco ako Permanent Placement Consultant. Momentálne som sa však vrátil k IT ako IT SW Asset Management Consultant v HPE. Viac o mne na mojom LinkedIn profile.

Milujem šport, najmä cyklistiku, plávanie a občas som zvykol zájsť aj do posilky. Rád čítam historickú fikciu od autorov ako Francine Rivers alebo Umberto Eco a materiály na témy, o ktorých chcem písať. Milujem relax, čas strávený s priateľmi v prírode alebo aj pri dobrom víne v podniku. Zvykol som byť aktívny dobrovoľník v neziskových organizáciach, no v poslednom čase som to potreboval na nejaký čas zanechať.

Veľmi mi záleží na tom, aby z ľudí vyrástli celistvé osobnosti, ktoré sú si vedomé svojej hodnoty a žili život, ktorý umožní lepšie žiť aj ľuďom v ich okolí. Chcem v tom rásť a ísť iným príkladom. A verím v súlade s modernou antropológiou, že človek sa najväčšmi realizuje tým, že dáva život za svojich milovaných 🙂

2 thoughts on “O tomto blogu a jeho autorovi

  1. Nahodou som sa dostala na tento blog prave v casti o Klastore Benediktinov. Moj este doposial nesplneny sen a mozno potreba ujst z toho chaosu a rychlej doby. Na jednej strane clovek tuzi byt nejak uspesny, kazdy podla svojich nadani a talentu, vloh a na druhej by sa rad premiestnil do nejake sfery ticha, pokoja, vyrovnanosti………….Pre mna su texty velmi precizne prepracovane, zlozito prezentovane a preto sa malo ludi dnes pri nich zastavi a precita… Preco, to vieme sami… Vas to ale charakterizuje dokonale

Leave a Reply

